top of page
חיפוש

וופורייזר מכשיר אידוי מומלץ לשנת 2021

 גם בשנת 2021 המייטי מבית סטורז&ביקל נשאר הוופורייזר המומלץ ביותר. איכות אידוי ללא פשרות! זמן שימוש רציף ארוך, אמינות וקלות השימוש. בכל תחום המייטי מנצח.

אחיו הקטן של המייטי, הקראפטי - מספק איכות אידוי זהה אך זמן השימוש הרציף בסוללה קצר יותר משמעותית, אין מסך תצוגה על הוופורייזר, קיימות שתי טמפרטורות מובנות ומצב BOOST, ניתן לכוון את הטמפרטורות באופן מדויק ע"י שימוש באפליקציה בטלפון הנייד (אנדרואיד בלבד).

השנה, לאחר בדיקות של מספר מכשירים החלטנו להכניס לרשימת מכשירי האידוי המומלצים לשנת 2021 את הוופורייזר UTILLIAN 722 שהוא הדגם החדש ביותר של החברה שיצא בסוף שנת 2019. הוופורייזר מספק איכות אידוי מצוינת המתקרבת מאד לאיכות של המייטי והקראפטי. מדובר על מכשיר איכותי מאד בעל גוף אלומיניום חזק, יחידת קירור המתחברת באופן מגנטי, 4 טמפרטורות מובנות ומצב BOOST. הוופורייזר פשוט מאד לשימוש, איכות האדים מצוינת, אין צורך להתאמץ כדי להפיק אדים אפילו בשאיפות הראשונות. גם התחזוקה של הוופורייזר קלה ביותר ולא מצריכה מיומנות מיוחדת. לא פחות חשוב - המחיר - 849 ש"ח, ללא ספק שילוב מנצח של איכות ומחיר.

לסיכום - אם יש לכם את הכסף להשקיע אז המייטי הוא באמת וופורייזר מומלץ ושווה כל שקל.

לעומת זאת, אם אתם לא מעוניינים להוציא כעת סכום של למעלה מאלף ש"ח על מכשיר אידוי  אבל עדיין רוצים וופורייזר איכותי שלא יאכזב אתכם- UTILLIAN 722 הוא הפתרון בשבילם. 




406 צפיות0 תגובות
bottom of page